05 06 07 08 09 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<   >

Aquopolis 2007 (autor Vašek HD) Španělsko

Ačkoliv se nejedná o zábavní park, ale ryze vodní park, tak i přesto jsem se rozhodl s vámi podělit o zkušenosti a zážitky... Aquopolis se nachází ve Španělsku na pobřeží Středozemního moře v malebném letovisku La Pineda. Obecně známé je spíše letovisko Salou, do kterého je to z La Pinedy co by kamenem dohodil

Při příjezdu k branám aquaparku se nás zmocnily jisté obavy. Park je v poměrně husté zástavbě budov, odkrytý jen směrem k moři, takže na první pohled na nás působí celkem stísněně. Ve chvíli kdy zaplatíme 23 EUR a vcházíme do parku se nestačíme divit. Rozlehlé travnaté a vodní plochy, atrakce poměrně daleko od sebe, vše pěkně upravené, čisté. Potěšila nás možnost zakoupení jak skříňky na oblečení, tak trezorové skříňky na cennosti s klíčkem řešeným klasicky na náramku kolem zápěstí. Deky rozkládáme v krátce střižené trávě  ve stínu pod stromy a jde se na atrakce. Na začátek to bereme hned od podlahy a neohroženě s přítelkyní vyrážíme na jednu z nejnáročnější atrakcí Kamikazes. Jde o dvě velmi strmé skluzavky, po jejíž délce se několikrát mění sklon, takže chvílema navíc hopsáte. Parádní zážitek u kterého si uvědomujeme první zájímavost a tou je, že voda je taková slanosladká s velmi velkým obsahem chlóru. Zřejmě přefiltrovaná z nedalekého moře. No není to úplně to pravé ořechové, ale dá se to.Dále naše kroky míří k vedlejší atrakci kterou je široká a poměrně dlouhá skluzavka rozdělená na šest částí, takže jezdívá šest lidí zároveň. Záleží na člověku jak jízdu v rámci pravidel pojme, aby jízda byla pomalejší nebo rychlejší. Za nejpovedenější kreaci považuji schoulit se do klubíčka a pohyb nechat osudu. Následující navštívenou atrakcí je jakási u-rampa, zdolávaná na nafukovacím kole.

Vyrážíme vystát frontu na půjčovací kruh a poznáváme první věc která se nám zrovna moc nelíbí. Rozhlížíme se a vidíme dvě barvy kruhů.. Jak to, říkáme si? Odpověď nám dochází ihned. Modré kruhy – erární kruh u dané atrakce a Žluté kruhy – kruh který si můžete za 10 EUR půjčit jen pro sebe na celý den. Ve výsledku to je tak, že stojíte nemalou frontu na kruh a ve chvíli, kdy už ho konečně máte, tak stojíte ještě větší frontu na atrakci, kdy máte před sebou plno žlutých kruhů, kteří si vlastně svým způsobem platí přednostní vstup na úkor lidí kterým se 10 EUR dát nechce. Ale zpátky k samotné atrakci. Budete posazeni na kruh, plavčík vás pak lehce postrčí a vy na kruhu padáte takřka kolmo směrem dolů, párkrát se zhoupnete na u-rampě a vyjedete do jezírka. Pocit při sešupu se dá velmi blízce přirovnat k tlaku zažitému při prvním sešupu na horské dráze. Pomalu dostáváme hlad a náš zrak spočine na stánku s rychlým občerstvením. Stoupneme si do nehorázné fronty u stánku napodobující styl Mc Donalds.. Stále čekáme a po asi půlhodině, kdy jsme seposunuli o tři místa dopředu a stali se tak asi 50tými čekajícími ve frontě snahu vzdáváme a vyrážíme k jinému nabídkou prostšímu stánku. Zde si dáváme 2x hot dog a 1x colu v součtu za 15 EUR. Chvíli přemýšlíme jestli ho sníst nebo za ty peníze vystavit. Hlad zvítězil.

S jen o málo menším hladem, jaký jsme měli před konzumací párku v hodnotě jedné luxusní večeře vyrážíme dál do víru zábavy. Další libovka v parku je atrakce s názvem Splash. Jsou to dvě vedle sebe umístěné skluzavky, po kterých se nejezdí po zadní části těla, ale na bobech. Ano čtete dobře. Jde o robustní boby s madly a pointou celé atrakce je na bobech po rozjezdu ze skluzavky dojet co nejdéle po vodní hladině. Je to paráda.. Někteří smolaři vypadnou z bobů hned na začátku bazénu, někteří dojedou až nakonec na betonový plácek, což je odměněno velikým aplausem lidí čekajících na váš bob.Dále je v parku ještě několik tobogánů a zajímavý je jistě tobogán Black Hole, kdy jedete na dvojčlunu a část jízdy probíhá v solidní rychlosti a hlavně naprosté tmě což je docela zážitek nabírat rychlost a nevědět kudy a kam. Za zmínku ještě stojí pohodová projížďka na člunu, kdy plujete z jezírka do jezírka a několik bazénů a bazénků, včetně bazénu s umělým vlnobitím. Někde na vzdáleném konci areálu by měla být ještě možnost vyfotit se za nějaký ten peníz s lachtanem, ale toho jsem nějak nevyužil, protože by nebylo poznat kdo z nás dvou je lachtan. Aby toho všeho nebylo málo, tak součástí parku je Delfinárium. Velká z části zastřešená  tribuna nabízí svou úctihodnou kapacitou celkem pohodlí a hlavně velmi dobrý výhled na celou show. Kvalitou vystoupení o třídu předčilo vyhlášené delfinárium v Norimberku.

Když to shrnu, tak Aquopolis je krásný aquapark, kterému není až na vysokou cenu jídla a pití co vytknout.

S pozdravem Vašek HD

Aquopolis 2007 (autor Vašek HD) Španělsko Aquopolis 2007 (autor Vašek HD) Španělsko Aquopolis 2007 (autor Vašek HD) Španělsko Aquopolis 2007 (autor Vašek HD) Španělsko Aquopolis 2007 (autor Vašek HD) Španělsko Aquopolis 2007 (autor Vašek HD) Španělsko Aquopolis 2007 (autor Vašek HD) Španělsko Aquopolis 2007 (autor Vašek HD) Španělsko Aquopolis 2007 (autor Vašek HD) Španělsko Aquopolis 2007 (autor Vašek HD) Španělsko Aquopolis 2007 (autor Vašek HD) Španělsko Aquopolis 2007 (autor Vašek HD) Španělsko
Aktuální hodnocení: 0,0 / 5

captchaNelze-li číslice přečíst, zkuste obnovit obrázek.

Vláďa , 05.12.2008, 19:56: Reagovat: