04 05 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<   >

Phantasialand 2008 (autor J.Tomášek) Německo

Ahoj všem, které tento park zajímá, jelikož jsme se s přítelkyní v červenci tak trochu nudili a nějaké parky už jsme skoukli, po důkladném váhání, kam vyrazit, jsme se rozjeli do městečka Brühl bei Köln v Německu, kde se nachází park Phantasialand.

Vyjeli jsme v odpoledne ve 13 hodin z Plzně a v 19 hodin jsme konečně dorazili na místo. Park je umístěný na okraji města Brühl a je rozdělen do tématických částí jako to v parcích bývá. Večer jsme to okoukli, sebrali jsme prospekty s nezbytnou mapou parku a šli jsme se ubytovat do kempu, který je od PHL vzdálen asi 5 km, název kempu je Haider Bergsee a od Phl je poměrně dobře značen, takže ho najdete bez problémů a k našemu překvapení tam je v místní restauraci černoch, který vám česky povypráví o PHL a o tom, že má ženu v Olomouci. Navíc je to dobrý kuchař. V kempu jsme byli 2 noci a cena??? Skvělá! Pro 4 osoby na 2 noci, stan, auto jsme platili 32 euro, což je při dnešní ceně autokempů u nás skvělá cena.

Ráno nás probudily všudypřítomné kachny, labutě a hlavně touha a napětí, co v parku zažijeme. Po cestě jsme koupili v Plusu svačiny a byli jsme v 8.30 před parkem a i když mělo být otevřeno od 10 bylo už v 8.30 otevřeno a to se mi moc líbilo, jelikož jsme už zažili tlačenice před otevřením jiných parků, tak to tady nehrozí. Ještě bych rád podotknul, že parkování je všude okolo parku za 3 eura, ale my češi máme chuť šetřit, tak jsem nedbal pokyny chlápků ve vestách a projel jsem okolo hl.vstupu dozadu, pod most a pak se přede mnou zjevilo po 300 metrech krásné neplacené parkoviště blízko hlavního vstupu, které všem vřele doporučuji, ušetříte 6 euro a to už se vyplatí!!! Dále jestli vás vyrazí víc a dalo by se to rozdělit do dvou skupinek, tak vstupenka která je sice nepřenosná, ale může tam na ní jít prakticky druhý den kdokoliv, neexistují žádné náramky či razítka, takže beze strachu, tzn. že vstupenka za 43,50 na 2 dny je velmi výhodná. Jinak z atrakcí musíme pochválit Black mambu, která je velmi podobná Katunu z Mirabilandie (stejný výrobce), skvělá hudba a okolí dráhy, to samé platí o Talocanu a Volný pád v Mystery Castle, ten mě fascinoval, vážně hezké!!! Jěště je úchvatná River quest, protože se vymyká obyčejným jízdám na gumách, ale tohle je fakt bomba a budete fakt dost mokrý, ale stojí to za to!! Winjas fear a force jsou úžasné myšky, které musí uchvátit a překvapit každého, který má rád adrenalin a zábavu, a nám se víc líbil fear. Negativa můžu říct jen o 4d kinu, které mě zklamalo, protože v Gardalandu je snad nejlepší, co jsem zatím zažil (Time Voyagers). Jinak park se dá stihnout i za 1 den a ještě nesmím zapomenout: Jděte na představení Arachnomé!!! Je to před Branderburskou bránou vpravo, také úchvatné a velice zajímavé.

S přáním hezkého dne Jaromír Tomášek a Monika Brožová, milovníci HD.

Phantasialand 2008 (autor J.Tomášek) Německo Phantasialand 2008 (autor J.Tomášek) Německo Phantasialand 2008 (autor J.Tomášek) Německo Phantasialand 2008 (autor J.Tomášek) Německo Phantasialand 2008 (autor J.Tomášek) Německo
Aktuální hodnocení: 4,0 / 5

captchaNelze-li číslice přečíst, zkuste obnovit obrázek.

Pocinn , 24.10.2014, 12:41: Reagovat:

Klasika Češi jak to ošidit a dostat se tam zadarmo. Kdyby každej podváděl se vstupenkou a předával ji kamarádovi tak park zkrachuje . Naštěstí nejsem tak chudý ani tak ubohý abych ze sebe musel dělat zloděje a podvodníka a ještě se tím chlubit na internetu jako autor tohoto článku. Žiji trvale v zahraničí a raději už ani nikde neříkám že jsem Čech protože za pověst zlodějů a podvodníků můžeme poděkovat právě takovýmto lidem jako je autor tohoto článku.

marek , 01.09.2009, 19:15: Reagovat:

prosimte a to je kazdej rok v Nemecku.chtel bych se tam pristi rok podivat musi to bejt superr