prosinec 2018

17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<   >

Europa Park 2011 (napsal Loupik1)

V neděli ve 23:00 jsme vyrazili ze zastávky Strašnická směr Europa Park. Cesta byla naprosto v pohodě, bez jakéhokoliv problému. Díky velkému těšení utekla celkem rychle. Máme velmi dobrý čas a tak na poslední zastávce máme asi hodinku a půl na snídani a ranní hygienu. Poté, co jsme vyrazili od poslední zastávky, jsme již mohli spatřit v dálce park.

Příjezd k parku je opravdu krásný a má skvělou atmosféru. Nejdříve míjíme hotel Colosseo, projíždíme okolo Atlantiky a Blue Fire a nakonec se před námi objeví i dominanta parku, Silver Star. Po vystoupení z autobusu následuje společné focení, dostáváme vstupenky a vcházíme do první části parku. Počasí vypadalo celkem dobře, zataženo, ale nepršelo. Přesně v 9h se otevřela brána parku a my se mohli rozeběhnout na jednu z nejlepších atrakcí parku, megadráhu Silver Star. Zřejmě jsme běželi docela rychle, protože usedáme do vozíku na první jízdu tohoto dne. Po rozsvícení zeleného semaforu můžeme konečně po dlouhém těšení vyrazit na jízdu. Vláček s námi začal šplhat do výšky 73 metrů, což byl fakt nářez. Jízda na Silver Star je skvělá, rychlá, zajímavá, no prostě naprosto úžasná. Ani to nejde popsat, to musí člověk prostě zažít.:-) Je zde plno kopců a hlavně hodně airtimů. Pro naše dva spoluúčastníky to byla první dráha a musím říct, že se s tím poprali dobře. Jízda se nám natolik líbila, že jsme si jí bez jakéhokoliv čekání hned zopakovali. Nejradši bychom zde zůstali déle, ale vyrážíme také na ostatní atrakce, které park nabízí. Dále po cestě se nachází horská dráha ve tmě Eurosat. Je to zajímavá jízda, i když trochu trhavá. Projíždíte tmou, každou chvíli problikne nějaký laser nebo projíždíte kolem planet atd. Mě to úplně přišlo jako let vesmírem. Docela nečekané je prudké zabrždění na konci, kdy jsme se trochu omlátili. To nám ale nevadí a jako další navštěvujeme švýcarské boby. Prostředí Švýcarska je velmi povedené. Jízda na bobech je také skvělá. Další přišly na řadu myšky Matterhorn Blitz. Další příjemné a zábavné svezení. Zajímavostí je, že vás na nejvyšší vrchol netahá řetěz, ale vyjedete výtahem. Přišel čas se trochu osvěžit, tak jsme jako další atrakci zvolili vedle stojícího Poseidona. Kombinace vodní a horské dráhy je velmi pěkná a poslední kopec také adrenalinový. Potom jsme se svezli na dráze Pegasus, která velmi mile překvapí. Přestože je dráha celkem malá, jízda je svižná a najde se zde i nějaký ten airtime.

Spokojeni pokračujeme dál parkem. Počasí se vylepšuje a už na nás i vykukuje sluníčko. Schovali jsme tedy bundy do baťohu a trochu se nasvačili. Lidí bylo opravdu málo. Na každé atrakci jsme čekali asi 0-10 minut. Oproti naší minulé návštěvě, kdy byl park přecpaný lidmi a spoustu atrakcí jsme nestihli. Dále jsme se rozhodli absolvovat další lákadlo parku, a to Blue Fire. Přesunuli jsme se tedy na Island. Docela jsme se báli, že se u Blue Fire vytvoří fronty, ale s velkým překvapením zjišťujeme, že fronta je jen minimální. Procházíme nové frontiště, které vede halou Gazprom a bez jakéhokoliv čekání přicházíme až k domečku, kde má Blue Fire nástupiště. Dráha na nás opět dýchla svou skvělou atmosférou a my se strachem usedáme do velmi pohodlných sedaček a vyrážíme na naší premiérovou jízdu na tomto megacoasteru. Po krátkém úvodu se vláček zastavuje a my slyšíme varovné sirény. Najednou se otevřou dveře a my jsme skrz mlhu vystřeleni, projíždíme celkem 4 otočky a znovu přijíždíme na nástupiště. Jízda byla opravdu skvělá, jemná a adrenalinová. Moc jsme si ji užili. Doteď jsme nepřišli na to, zda je lepší Silver Star nebo Blue Fire. Vystřelení je docela jemné, zato čtvrtá otočka je velmi cítit.:-) Musím říct, že jsem se hodně bál úchytného systému, který vede pouze přes pas a vůbec ne přes ramena. Nakonec jsem ale zjistil, že je to snad ještě lepší a hlavně pohodlnější než normální uchycení. Po první jízdě jsme si zakoupili video za 12,90 Euro a díky malé frontě jsme si jízdu dvakrát zopákli. Mimochodem jet na takovýchto velkých dráhách se zvednutýma rukama je o hodně lepší, člověk si to mnohem víc užije a tak se postupně odvažujeme, až dáme celé dráhy bez držení.;-)  Po Blue Fire jsme se rozhodli, že spojíme svačinu s prohlídkou parku. Vyrazili jsme tedy na stanici EP Expres, kde jsme ještě cestou vzali vyhlídkovou atrakci, kde se na lodičkách proplouvá domorodou vesnicí. Vše je velmi hezky vymyšlené a provedené. Tato atrakce se nám velmi líbila. Pak přišel na řadu již zmiňovaný EP Expres se sváčou. V plánu jsme měli ještě Euro Mir, ale aby nám slehlo, navštívili jsme ještě fotbalovou arénu s autodromem a motorová autíčka, která jsme sami řídili, Silverstone Piste. Pak přišel na řadu Euro Mir, kterého jsem se docela bál. Fronta opět minimální a tak usedáme do vláčku. Následuje dlouhé stoupání, pak vyjíždíme ven na světlo a najednou se dráha pořádně rozjede. Musím říct, že poslední zatáčka pozadu mi nebyla až tak příjemná a prohlašuji, že jednou za den mi to stačí..:-) Blížila se druhá hodina, kdy byla naplánovaná společná vodní bitva, ale pořád byl ještě čas. Tak jsme tedy vyrazili znovu na Silver Star. Opět skvělé svezení a pak hned vyrážíme k vodní bitvě. Účast byla docela velká, bitva opravdu parádní. Vylezli jsme pořádně mokří. To nám ale nevadilo, protože byla sranda. Druhou bitvu absolvujeme z ,,pevniny,, a jsme mokří ještě víc. Všem doporučuji, aby se na výletech těchto bitev zúčastnili. Opravdu to stojí za to.

Pořádně mokří tedy pokračujeme na Atlanticu Supersplash. Bylo to pěkné rychlé svezení a slušné pokropení vodou. Když už jsme byli takhle zlití, rovnou jsme šli ještě na klády. Tady mě opravdu překvapilo množství vody, které na mě vlétlo hned po prvním menším kopci. Teď už opravdu úplně mokří jdeme na vláček Alpen Expres, na kterém je opravdu příjemné svezení. Navíc vláček vjíždí i do budovy, kde je nádherná tématika ve stylu skřítci, co kutají diamanty. Stále mokří pokračujeme na super dráhu Blue Fire, kterou dáme hned 2x za sebou. Potom jsme si koupili zmrzlinu a palačinku a najezení míříme na atrakci Piraten in Batavia. Přestože je to pomalá plavba, je to opravdu nádherná a tématicky dokonalá projížďka pirátskou vesnicí. Následuje laserová střílečka Atlantis Adventure. Zábavná a pěkná projížďka. Dále jdeme na atrakci Dinosaur ride, hned u Euro satu. Tady jsme se báli asi nejvíc.:-D Dinosauři vypadají jako živí, a jednou jsme se pořádně lekli, až jsme řvali na půl Europa Parku. Také jsme se chtěli projet ve strašidelném hradu, ale ten byl mimo provoz. Místo toho jsme se svezli na Piccolo Mondo a dále ještě díky malé frontě dáváme Euro Sat. No a je tu zakončení skvělého dne jak jinak než jízdou na Silver Star. Znovu parádní jízda a abychom dorovnali skóre na 5:5, procházíme ještě jednou celé frontiště. Poslední jízdou se loučíme s parkem a jdeme k východu. Cestou navštívíme několik obchůdků se suvenýry. Nadmíru spokojeni se vracíme k autobusu. Odjíždíme s krásnými zážitky a s vědomím, že se do EP snad brzy vrátíme. Do Prahy dorážíme v brzkých ranních hodinách, kolem 2:30.

Europa Park je prostě skvělý a úžasný park a určitě stojí za návštěvu. Výlet se velmi vydařil. Počasí nám krásně vyšlo, fronty byly na poměry EP jen minimální. Tým HD si zaslouží velkou pochvalu za další parádní výlet. Příští rok pojedeme určitě zase a já jen doufám, že se již přihlásí dostatečný počet zájemců, aby se mohli uskutečnit i další výlety.

S pozdravem Honza – Loupik1. ;-)

Galerie

Europa Park 2011 (napsal Loupik1) Europa Park 2011 (napsal Loupik1) Europa Park 2011 (napsal Loupik1) Europa Park 2011 (napsal Loupik1)
Aktuální hodnocení: 0,0 / 5

captchaNelze-li číslice přečíst, zkuste obnovit obrázek.