srpen 2018

20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<   >

Europa Park 2011 (napsal Wladim11)

Zdravím všechny příznivce horských drah (: Dne 16. 5. 2011 se uskutečnil výlet do jednoho z nejlepších parků Evropy, do Europa Parku. Sraz máme ve 22:30 na Strašnické a odtamtud vyrážíme směr Plzeň a dále do Německa do Europa Parku.

Stavíme ještě před hranicemi u restaurace a kavárny McDonald’s. Jízda probíhala jako vždy bez komplikací a tak před brány parku přijíždíme s předstihem, následuje společná fotografie, a jak říká David „fotka není povinná, ale kdo se nevyfotí, nedostane vstupenku“.

Vstupenky jsme dostali všichni, a tak vyrážíme do parku, po otevření lidé běží na Silver Star, ale my se odpoutáme od skupiny a jako první jdeme na Poseidona. Seděli jsme až vzadu a před námi nikdo neseděl, takže jsme nebyli ani mokří. Atrakce je liduprázdná, tak si jízdu ještě několikrát zopákneme. Dále navštívíme Euro Mir, tato dráha mě velice překvapila, protože jsem čekal něco jako obyčejné myšky, ale těžko tuto atrakci někam zařadit. Když jsme na raftech, tak si říkáme, že ani nejsme mokří a nejednou vidíme, jak nějací lidé mačkají tlačítko a smějí se nám, najednou vytryskne voda a dostaneme přímý zásah. Jsme mokří,tak rovnou na Atlantiku, po sjezdu jsme hodně mokří a následuje chvilka odpočinku na sluníčku. Po ohřátí vyrazíme vstříc Blue Fire, tato dráha je skvělá a mohu ji jen doporučit, je to zatím ta nejlepší dráha na které jsem jel a myslím, že je lepší než Silver Star, ale jen o malý kousek. Dlouho jsem se rozhodoval mezi Blue Fire a Silver Starem. Z Blue Fire si chci vzít DVD s on-ride videem, ale při první jízdě kamerka nefunguje, tak musíme ještě jednou (: dráhu ještě několikrát navštívíme.

Přichází čas oběda, a tak si jdeme koupit něco k jídlu, poté následují menší atrakce typu Alpenexpress, Pegasus, Matterhorn Blitz atd. Navštívíme ještě Euro Sat, který docela hodně cukal. Hodiny ukazují 13:45 a my se rozhodujeme, jestli máme jít na vodní bitvu, ale nakonec nejdeme a místo toho čekáme frontu na Silver Star. Teď toho docela lituji, že jsem nešel, protože bitva ve Walibi byla super. Čekáme tedy frontu na Silver Star a díváme se na výrazy lidí, kteří vystupují. Za chvilku jsme na řadě a usedáme do sedaček a míříme na vrchol vysoký 73 metrů. Když jsme už na vrcholu, tak se nahnu, podívám se dolů a říkám si, že ten první sjezd bude něco a nemýlil jsem se. Silver Star byl super, zvlášť jak je postavený nad parkovištěm.

Ve zbytku času navštívíme nějaké menší relaxační atrakce a nakonec na rozloučenou ještě jednou Silver Star, už zbývá jen nakoupit suvenýry. Z parku jdeme o něco dříve, abychom si ještě nafotili Silver Star na parkovišti. Vracíme se do autobusu s bolavými nohami a plní zážitků. Okolo 19:00 vyrážíme zpět do Prahy. Nejraději bych se hned vrátil (: Do Prahy přijíždíme po druhé hodině ranní, a tak si čekání na vlak krátíme pobytem v KFC, které má přes víkend non-stop a v týdnu od 7:00 do 4:00, takže když vás chytne v noci hlad, tak na Václavák do KFC (:

- Kompletní fotoalbum na Facebooku (ZDE).

- Videa na YouTube (ZDE)

Ahoj Vláďa (wladim11)

Galerie

Europa Park 2011 (napsal Wladim11) Europa Park 2011 (napsal Wladim11) Europa Park 2011 (napsal Wladim11) Europa Park 2011 (napsal Wladim11) Europa Park 2011 (napsal Wladim11) Europa Park 2011 (napsal Wladim11) Europa Park 2011 (napsal Wladim11) Europa Park 2011 (napsal Wladim11) Europa Park 2011 (napsal Wladim11) Europa Park 2011 (napsal Wladim11) Europa Park 2011 (napsal Wladim11) Europa Park 2011 (napsal Wladim11)
Aktuální hodnocení: 0,0 / 5

captchaNelze-li číslice přečíst, zkuste obnovit obrázek.